21.01.2014 – miska

Wczoraj przyjechała do mnie waga kuchenna. Dzięki temu mogę komponować posiłki i świadomie spożywać kalorie.

Śniadanie.

Późne, gdyż spałam do 10:00 (wczoraj siedziałam do 2 w nocy).

Śniadanie pochodzi z wyzwania Ewy Chodakowskiej (1 dzień).

150 g jogurtu naturalnego

2 łyżki otrąb pszennych

2 łyżki płatków owsianych

1 łyżka siemienia lnianego (ja mieliłam w młynku do kawy)

2 łyżki żurawiny

1 łyżka ziarna słonecznika

1 łyżeczka cynamonu

Drugie śniadanie.

3 kromki chleba wiejskiego

3 plasterki szynki z indyka

3 liście sałaty

1 średni pomidor

kawałek ogórka

Benecol do posmarowania

Obiad.

ryż naturalny brązowy

pierś z kurczaka robiona w sosie słodko-kwaśnym domowej roboty

herbatka SPALANIE

Kolacja

pół awokado

pół ząbka czosnku

sól

1 łyżka oliwy z oliwek

sok z cytryny

2 kromki chleba wiejskiego

benecol

duży ogórek

1 plasterek szynki z indyka

herbatka Spalanie

W międzyczasie:

3 mandarynki

1 banan

dużo wody

herbata zielona

Wszystkie składniki odmierzyłam i wyszło wagowo i kalorycznie to co poniżej.

b:w:t = 20%:50%:30%

Kolorie: 1797

Dziennik żywieniowy prowadzę (po darmowej rejestracji) na portalu potreningu.pl

Moje BMR w chwili obecnej wygląda następująco:

Z tego wynika, że:

1. Powinnam jeść ciut więcej węgli, a mniej białka

2. Trochę za mało kalorii, ale ja naprawdę jestem obżarta.

Skomentuj

